Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

E-Learning

W odpowiedzi na zapotrzebowanie na usługi wspomagające zdalne nauczanie (e-learning) zostało dla Was przygotowane i skonfigurowane rozwiązanie Microsoft Teams.

INSTRUKCJA (plik PDF)

Przy pomocy powyższego narzędzia prowadzący zajęcia mogą m.in. przygotowywać grupy ćwiczeniowe, laboratoryjne, wykładowe i inne, przekazywać Wam materiały do nauki i wysyłać komunikaty, prowadzić e-spotkania, organizować zajęcia.

W ramach uruchomionego rozwiązania dla wszystkich studentów naszej Uczelni zostały przygotowane konta e-mail w formacie numer_albumu@student.uniwersytetradom.pl.
W celu aktywacji kont prosimy o uruchomienie strony internetowej: https://outlook.live.com/
Każde konto w momencie aktywacji posiada hasło – numer PESEL studenta. Przy pierwszym uruchomieniu konieczna jest zmiana hasła.

Po aktywacji kont studenci zyskują dostęp do poczty e-mail, nielimitowanego dysku sieciowego OneDrive, usług Teams, a także Office Web Apps.

Powyższe konta zostały przygotowane w celu prowadzenia zajęć e-learningowych oraz komunikacji z pracownikami dydaktycznymi Uczelni.

Uwagi i pytania dotyczące działania Microsoft Teams prosimy kierować na adres pracazdalna@uthrad.pl.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close