Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

Plan sytuacyjny budynków UTH Rad.

Rozmieszczenie kampusów na terenie Radomia

KAMPUS I - ul. Malczewskiego

    1. Rektorat
      ul. Malczewskiego 29
    2. Wydział Transportu, Elektrotechniki i Informatyki
      ul. Malczewskiego 29
    3. Wydział Sztuki
      ul. Malczewskiego 22 “Pentagon”
    4. Wydział Transportu, Elektrotechniki i Informatyki
      ul. Malczewskiego 20A “Olimp”
    5. Przychodnia Uniwersytecka
      ul. Malczewskiego 29

KAMPUS II - ul. Chrobrego

  1. Wydział Ekonomii i Finansów
    Wydział Filologiczno-Pedagogiczny
    Wydział Prawa i Administracji
    ul. Chrobrego 31
  2. Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa
    Wydział Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
    ul. Chrobrego 27
  3. Hala Sportowa
    ul. Chrobrego 27
  4. Centrum Naukowo-Badawcze przy Wydziale Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
    ul. Chrobrego 27
  5. Aula Główna
    ul. Chrobrego 31
  6. Biblioteka Główna
    ul. Chrobrego 33
  7. Dom Studenta nr 1 “Wcześniak”
    ul. Akademicka 1
  8. Dom Studenta nr 2 “Walet”
    ul. Akademicka 3
  9. Dom Studenta nr 3 “Bliźniak”
    ul. Akademicka 5
  10. Wydział Mechaniczny
    ul. Chrobrego 45
    – Katedra Pojazdów Samochodowych,
    – Katedra Mechaniki Stosowanej i Mechatroniki,
    – Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Materiałoznawstwa,
  11. Katedra Informatyki (Wydział Transportu, Elektrotechniki i Informatyki)
    ul. Pułaskiego 9

KAMPUS II - ul. Stasieckiego

  1. Wydział Mechaniczny
    ul. Stasieckiego 54
  2. Dom Studenta nr 4
    ul. Stasieckiego 54

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close