Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

Student

Menu

Biura Obsługi Studenta

BIURO OBSŁUGI STUDENTA NR 1 obsługuje studentów następujących wydziałów:
  • Sztuki
  • Transportu, Elektrotechniki i Informatyki
Adres:
Biuro Obsługi Studenta 1
ul. Malczewskiego 29 (Budynek Transportu, Elektrotechniki i Informatyki)
26-600 Radom


WYDZIAŁ SZTUKI – Aleksandra Poręba

WYDZIAŁ TRANSPORTU, ELEKTROTECHNIKI I INFORMATYKI
 
STUDIA STACJONARNE I° Elektrotechnika Transport / Transport i logistyka Turystyka i rekreacja Informatyka
I rok Aleksandra Poręba Anna Wojas Anna Wojas Anna Wojas
II rok
III rok
IV rok
STUDIA NIESTACJONARNE I° Elektrotechnika Transport/ Transport i logistyka Informatyka
I rok Anita Oleksiewicz Aleksandra Poręba Anna Wojas
II rok
III rok
IV rok
STUDIA NIESTACJONARNE II° Elektrotechnika Transport
I i II rok Aleksandra Poręba Anna Wojas
 

BIURO OBSŁUGI STUDENTA NR 2 obsługuje studentów następujących wydziałów:

  • Ekonomii i Finansów
  • Filologiczno-Pedagogicznego
  • Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa
  • Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
  • Prawa i Administracji

Adres: Biuro Obsługi Studenta 2
ul. Chrobrego 31
26-600 Radom

Godziny przyjęć studentów:

poniedziałeknieczynne
wtorek11.00-14.00
środa11.00-14.00
czwartek11.00-14.00
piątek11.00-14.00
sobota (w terminach zjazdów)9.00-13.00

OPIEKUNOWIE STUDIÓW

Studia
stacjonarne
kierunki
Studia
niestacjonarne
kierunki
Nr pokojuImię i nazwisko osoby
obsługującej studenta/

e-mail
Telefon
Ekonomia III st.
Towaroznawstwo III st.
Lekarski 3. rok
PRZEWODY DOKTORSKIE
Ekonomia III st.
Towaroznawstwo III st.
Lekarski 3. rok
210aKierownik BOS-2
mgr inż. Maria Marta Nowocień
maria.nowocien@uthrad.pl
(48) 361 7441
Fizjoterapia
Pielęgniarstwo
Lekarski 2. rok
 Lekarski 2. rok210mgr inż. Małgorzata Marczewska
m.marczewska@uthrad.pl
(48) 361 7351
Kosmetologia
BiHP
Wychowanie fizyczne
 –210Jolanta Sikorska
j.sikorska@uthrad.pl
(48) 361 7353
Filologia
Dziennikarstwo
210mgr Renata Sikorska
r.sikorska@uthrad.pl
(48) 361 7365
Pedagogika
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Praca socjalna
216mgr Małgorzata Grzeszczyk
m.grzeszczyk@uthrad.pl
(48) 361 7447
Ekonomia 2. rok (I stopnia)
Ekonomia 2. rok (II stopnia)
Lekarski 1. rok
Prawo w działalności gospodarczej
Prawo 2., 3., 4. rok
Ekonomia 2. rok (II stopnia)216Izabela Dresler
izabela.dresler@uthrad.pl
(48) 361 7449
Ekonomia 1., 3. rok (I stopnia)
Ekonomia 1. rok (II stopnia)
Technologia chemiczna
Towaroznawstwo
Ekonomia 1. rok (I stopnia)
Ekonomia 1. rok (II stopnia)
216mgr Halina Ziomek
halina.ziomek@uthrad.pl
(48) 361 7448
Administracja
Prawo 1., 5. rok
Administracja216lic. Maria Trawczyńska
maria.trawczynska@uthrad.pl
(48) 361 7446

BIURO OBSŁUGI STUDENTA NR 2 obsługuje studentów następującego wydziału:

  • Mechaniczny

Kierownik: mgr inż. Beata Przyłucka
tel. (48) 361 7688
beata.przylucka@uthrad.pl

mgr Jadwiga Telenga
tel. (48) 361 7660
jadwiga.telenga@uthrad.pl

mgr Dorota Majewska
tel. (48) 361 7660
d.majewska@uthrad.pl

Adres: Biuro Obsługi Studenta 3
ul. Krasickiego 54
26-600 Radom

Godziny przyjęć studentów:

poniedziałek11.00-14.00
wtorek11.00-14.00
środa11.00-14.00
czwartek11.00-14.00
piątek11.00-14.00
sobota (w terminach zjazdów)8.00-14.00

Organizacja roku akademickiego 2020/2021

 Rok akademicki 2020/2021 rozpoczyna się 1 października 2020 roku i trwa do 30 września 2021 roku.

POBIERZ: Załącznik do zarządzenia R-19/2019 z dnia 17.04.2020 r.

Zajęcia dydaktyczne na studiach stacjonarnych w semestrze zimowym rozpoczynają się 1 października 2020 roku (czwartek) i trwają do 31 stycznia 2021 roku (niedziela).

Zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim rozpoczynają się 22 lutego 2020 roku (poniedziałek) i trwają do 15 czerwca 2021 roku (wtorek).

Organizacja roku akademickiego 2020/2021 dotyczny wszystkich kierunków studiów stacjonarnych.

Akty prawne

Regulamin studiów obowiązuje od dnia 01.10.2019 r. (link)

Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2019/2020 (plik pdf)
Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2018/2019 (plik pdf)
Wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2017/2018 (plik pdf) zmiana (plik pdf) aneks (plik pdf)
Wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2016/2017 (plik pdf)
Wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2015/2016 (plik pdf)

Obowiązują od roku akademickiego 2019/2020 (plik pdf)

Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2019/2020 (link)
Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2018/2019 (link)
Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2017/2018 (link)
Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017 (plik pdf) zmiana (plik pdf)
Zasady wydawania Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) i obiegu dokumentów związanych z wydaniem ELS (plik pdf)

Formularz/Wniosek zgłoszeniowy o wydanie ELS (plik pdf)

Opłaty za usługi edukacyjne

Opłaty przyjmowane są na indywidualne konta bankowe wygenerowane poprzez System e-Uniwersytet (Wirtualna Uczelnia). Dostęp do Systemu Wirtualna Uczelnia jest możliwy poprzez stronę:

www.dziekanat.uniwersytetradom.pl

Loginem jest numer albumu.

Indywidualny nr konta bankowego umieszczony jest w zakładce:
Twoje dane finansowe -> Dane finansowe.
(indywidualny numer konta bankowego w formacie 26 cyfrowym XX 1750 1312 5800 0000 00AA AAAA,
gdzie XX – 2 cyfry kontrolne, AAAAAA – nr albumu studenta)

Opłaty zostały umieszczone w zakładce:
Twoje dane finansowe -> Naliczenia.
Brak nadanej opłaty w zakładce Naliczenia nie zwalnia studenta z terminowej opłaty za usługi edukacyjne.

W tytule każdego przelewu powinna być zawarta informacja czego dotyczy wpłata, np.:

  • czesne wraz z podaniem numeru semestru (czesne sem. 5, czesne sem. 2. rata II.)
  • odsetki, powtarzanie przedmiotu wraz z podaniem numeru semestru (odsetki sem. 6, powtarzanie przed.: matematyka sem. 6)
  • basen, legitymacja itp. (basen sem. 5, duplikat legitymacji).

W przypadku osób, które studiują na więcej niż jednym kierunku, konieczne jest podanie nazwy kierunku, którego dotyczy wpłata.

Zasady pobierania opłat za usługi edukacyjne świadczone przez UTH Rad., tryb i warunki zwolnienia z tych opłat, ich wysokość, a także wzory umów o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne dostępne są na oficjalnej stronie UTH Rad. w zakładce Studenci / Akty prawne

Adres do wpłat:

UTH Rad.
ul. Malczewskiego 29
26-600 Radom

UWAGA!

Osoby, które nie mają konta w systemie Wirtualna Uczelnia prosimy o dokonywanie wpłat na numer rachunku bankowego:

BNP Paribas Bank Polska S.A.

44 1750 1312 5800 0000 0100 0000 (tylko wznowienie studiów, dla osób które nie były studentami UTH Rad.)

W tytule przelewu prosimy o podanie: nazwy wydziału, kierunku, rodzaju i typu studiów, których wpłata dotyczy, np. Wydz. Ekonomiczny, Administracja, niestacjonarne I stopnia.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close