
Grupa CCC rozpoczyna współpracę z naszą Uczelnią w zakresie organizacji konkursu dla studentów Wydziału Sztuki UTH. Konkurs dotyczy zaprojektowania Kolekcji Kapsułowej dla jednej z marek własnych CCC. Wśród osobowości wiodących marek CCC są: tradycja i elegancja Gino Rossi, wszechstronna stylistyka Lasocki, młodzieżowa dekoracyjność Jenny Fair czy sportowy szyk Sprandi. Tematy przewodnie konkursu to: Be Fashion – be Trendy – be Eco lub Fashion w świecie post-pandemic. Dla zwycięzców konkursu przewidziane są nagrody pieniężne, możliwość realizacji zwycięskiego projektu w Firmie CCC czy propozycja praktyk zawodowych lub organizacji stażu. Kurator Konkursu dr hab. Hanna Wojdała – Markowska, prof. UTH Rad.
Grupa CCC to jedna z największych firm obuwniczych w Europie Środkowej oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl Grupa CCC jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Dziś Grupa obecna jest w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w ponad 1 000 sklepów stacjonarnych, a w 17 poprzez kanał online – łącznie blisko 70 platform online w całej Europie: eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee, Gino Rossi. CCC posiada własne fabryki butów skórzanych w Polkowicach i Słupsku, zatrudnia ponad 15 000 pracowników i sprzedaje rocznie ponad 50 milionów par butów. Prestiż i wiarygodność finansową spółki podkreśla obecność na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek wchodzących w skład WIG 20.
Regulamin konkursu – plik pdf