Praca na Cyprze

PRACA NA CYPRZE 

Cypryjska sieć hoteli, z którą Uniwersytet Radomski ma przyjemność współpracować, poszukuje pracowników. Oferta skierowana jest dla absolwentów Uniwersytetu Radomskiego, szczególnie z kierunku turystyka i rekreacja. 

 TSOKKOS Hotels Public LTD. Resorts oferuje pracę w takich kurortach turystycznych jak: Ayia, Napa, Protaras czy Pafos.  

 OFERTA PRACY DLA: 

  • energicznych i uśmiechniętych kelnerów/kelnerek

Obowiązki: Profesjonalne przyjmowanie i prowadzenie gości do stolików. Zapewnianie informacji o menu i przyjmowanie zamówień. Serwowanie jedzenia i napojów z precyzją i szybkością. Utrzymanie czystości i porządku w sali jadalnej. Doskonała współpraca z kuchnią i zespołem. Obsługa transakcji gotówkowych i napiwków.

Wymagania: Doświadczenie w restauracjach lub hotelach – min. 1 rok (zapewniamy szkolenie). Wybitne umiejętności komunikacji i obsługi klienta. Zdolność do pracy w szybkim tempie. Podstawowa znajomość języka angielskiego (znajomość polskiego lub innych języków będzie dodatkowym atutem). Dostępność na zmiany, w tym w weekendy i święta. 

  • doświadczonych kierowników/kierowniczek kelnerów/kelnerek  

Obowiązki: Nadzór i kierowanie zespołem kelnerów/kelnerek, aby zapewnić doskonałą obsługę. Profesjonalne przyjmowanie i prowadzenie gości do stolików. Zapewnianie informacji o menu i nadzór nad przyjmowaniem zamówień. Utrzymanie czystości i porządku w sali jadalnej. Współpraca z kuchnią i zarządem w rozwiązywaniu problemów. Szkolenie nowych członków zespołu i monitorowanie ich wydajności. Obsługa transakcji gotówkowych i napiwków. 

Wymagania: Doświadczenie minimum 2 lata jako kelner/kelnerka, z doświadczeniem na stanowisku kierowniczym (zapewniamy szkolenie). Wybitne umiejętności przywódcze i zarządzania zespołem. Doskonałe umiejętności komunikacji i obsługi klienta. Zdolność do pracy pod presją. Podstawowa znajomość języka angielskiego (znajomość polskiego lub innych języków będzie dodatkowym atutem). Dostępność na zmiany, w tym w weekendy i święta. 

  • przyjaznego i zorganizowanego recepcjonisty/recepcjonistki 

Obowiązki: Przyjmowanie i meldowanie gości z ciepłym powitaniem, zapewniając płynne przybycie. Obsługa rezerwacji, anulowań i zapytań z efektywnością i profesjonalizmem. Udostępnianie informacji o usługach hotelu, lokalnych atrakcjach i aktywnościach. Zarządzanie przydziałem pokoi i koordynacja z personelem sprzątającym w zakresie próśb gości. Przetwarzanie płatności i prowadzenie dokładnych zapisów transakcji. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązywania problemów gości. Utrzymanie porządku i atrakcyjnego wyglądu recepcji. 

Wymagania: Poprzednie doświadczenie jako recepcjonista/recepcjonistka lub w pracy z klientem jest atutem (szkolenie zapewnione). Wybitne umiejętności komunikacji i interpersonalne. Zdolności organizacyjne i dbałość o szczegóły. Podstawowa znajomość języka angielskiego (znajomość greckiego lub innych języków mile widziana). Umiejętność obsługi komputerów i oprogramowania hotelarskiego będzie dodatkowym atutem. Dostępność na zmiany, w tym w weekendy i święta. 

Oferujemy: Natychmiastowe zatrudnienie i praca na pełny etat. Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia (1100-1600 euro). Wspierające środowisko pracy z możliwością rozwoju. Darmowe zakwaterowanie w wygodnych apartamentach blisko pracy, wyżywienie i pełne ubezpieczenie zdrowotne. Płatne urlopy oraz wsparcie w relokacji z Polski. 

Jak aplikować?  
Wyślij swoje CV na adres:  

  • me@tsokkos.com lub zadzwoń pod +35796793864 – dla ofert na stanowisko kelner/kelnerka oraz kierownik/kierowniczka kelnerów/kelnerek 

 Termin składania CV: 30 września 2025 

 Dołącz do drużyny A. TSOKKOS HOTELS LTD i przeżyj przygodę życia w pięknych okolicznościach cypryjskich krajobrazów! 

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Nie
Wróć