Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, że na podstawie Uchwały Prezydium Zarządu z dnia 29 listopada 2021 r. JM Rektor UTH Rad. prof. dr hab. Sławomir
Serdecznie zapraszam do lektury numeru specjalnego „Kuriera Uniwersyteckiego”. W 2021 roku przypada 40. rocznica strajku w Wyższej Szkole Inżynierskiej w Radomiu. Dodajmy, najdłuższego strajku w
W związku z uroczystościami obchodów 40-lecia strajku w Wyższej Szkole Inżynierskiej JM Rektor prof. dr hab. Sławomir Bukowski ogłasza w dniu 9 grudnia 2021 r.
W trosce o wspólne bezpieczeństwo Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu przy współpracy Brokera ubezpieczeniowego TCA Edyta Kotlimowska przygotował pakiet ubezpieczenia dla Studentów z
Informujemy, że 2 grudnia 2021 r. odbyło się spotkanie władz Uczelni z przedstawicielami władz Mazowsza, w sprawie przyszłości kształcenia na kierunku lekarskim, prowadzonym na Wydziale
Studenci UTH Radom, pod okiem trenera Leszka Trzosa, reprezentując klub Optima Radom, wzięli udział w 93 Mistrzostwach Polski w biegach przełajowych, które odbyły się 27
Szanowni Państwo, Zachęcamy do zapoznania się z opublikowanym Komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i
E-Drivetour to europejski projekt edukacyjny, którego celem jest wspólne działanie różnych, międzynarodowych instytucji i przedsiębiorstw na rzecz poszerzenia kompetencji inżynierskich studentów w zakresie elektromobilności. Współpracując
Serdecznie zapraszam do lektury kolejnego numeru „Kuriera Uniwersyteckiego”. Polecam wiele ciekawych materiałów i bogaty serwis fotograficzny. O kształceniu, jako ciągłym procesie, wpływie pandemii na relacje
W dniach 25-26 listopada 2021 r. na Wydziale Prawa i Administracji UTH Radom odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Poszukiwanie prawdy w procesie cywilnym – ideał
W poniedziałek 15 listopada studenci drugiego i trzeciego roku filologii angielskiej uczestniczyli w międzynarodowej konferencji pt. ‘Integrating telecollaboration and project-based learning in Foreign Language classes’ w ramach