Informacje ogólne
OŚRODEK INFORMATYKI I PROMOCJI
został utworzony dnia 1 września 2010 r. na bazie istniejącego w pionie Rektora Uczelni
Ośrodka Informatyki oraz Działu Promocji.
Główny Specjalista ds. Informatyzacji Kierownik Ośrodka Informatyki i Promocji
mgr Michał Czyżewicz
tel. +48 48 361 70 24
e-mail: michal.czyzewicz@uthrad.pl
W skład Ośrodka Informatyki i Promocji wchodzą:
Zespół ds. Obsługi Serwerowni, Zespół ds. Eksploatacji i Wdrożeń.
Do zakresu działania Ośrodka Informatyki i Promocji należy:
- Kształtowanie i bieżący nadzór oraz aktualizacja planu rozwoju informatyzacji pn. – „Informatyzacja Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu”,
- Wyszukiwanie, analiza i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych,
- Kontrola legalności oprogramowania, a w szczególności:
- organizowanie i nadzorowanie audytów wewnętrznych legalności oprogramowania.,
- organizacja bazy istniejącego oprogramowania i sprzętu komputerowego do właściwego funkcjonowania informatycznego,
- prowadzenie centralnego rejestru licencji oprogramowania komputerowego,
- Ścisła współpraca z Działem Aparatury, Zaopatrzenia i Transportu oraz Sekcją Zamówień Publicznych w zakresie opiniowania merytorycznego zakupów oprogramowania i sprzętu komputerowego.
- Koordynacja działań administratorów IT zajmujących się problematyką informatyki włącznie z siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, zatrudnionych w poszczególnych jednostkach działalności podstawowej i administracyjnej.
- Opiniowanie warunków dotyczących likwidacji sprzętu komputerowego.
- Opiniowanie projektów informatycznych opracowanych przez administratorów IT zatrudnionych w poszczególnych jednostkach.
- Opiniowanie na etapie przygotowania zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia z zakresu informatycznego do wniosku o przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego.
- Obsługa kont dostępowych do portalu sprawozdawczego Głównego Urzędu Statystycznego.
- Obsługa i zarządzanie stacjami roboczymi Pionów: Rektora, Administracji Kanclerza i Biblioteki Głównej.
- Opracowywanie propozycji działań promocyjnych i marketingowych na rok kalendarzowy.
- Współpraca z jednostkami działalności podstawowej i administracyjnej, ich kierownikami oraz Pełnomocnikiem Rektora ds. Rekrutacji w zakresie proponowanej oferty dydaktycznej, ustalania strategii promocyjnej i marketingowej jednostek organizacyjnych.
- Opracowywanie i ostateczne przygotowywanie do druku materiałów promocyjnych oraz zamawianie i dystrybucja gadżetów reklamowych na potrzeby Uczelni.
- Organizowanie „Dni Otwartych” na UTH Rad. oraz udział w targach edukacyjnych krajowych i zagranicznych.
- Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi w zakresie oferty dydaktycznej Uczelni.
- Badanie lokalnej opinii publicznej, jej analiza w zakresie opinii kandydatów na studia, studentów oraz absolwentów, a także społeczności regionu.
- Przygotowanie i rozwój Systemu Identyfikacji Wizualnej (standaryzacja loga Uczelni i elementów graficznych znaku firmowego UTH Rad.) oraz nadzór nad jego stosowaniem.
- Sporządzanie projektu planu rzeczowo-finansowego Ośrodka Informatyki i Promocji na cele informatyzacji, promocji i reklamy Uczelni na rok kalendarzowy.
- Współpraca z Biurem Rektora przy organizacji uroczystości ogólnouczelnianych odbywających się w Uczelni.