Informacje ogólne

OŚRODEK INFORMATYKI I PROMOCJI
został utworzony dnia 1 września 2010 r. na bazie istniejącego w pionie Rektora Uczelni
Ośrodka Informatyki oraz Działu Promocji.

Główny Specjalista ds. Informatyzacji Kierownik Ośrodka Informatyki i Promocji

mgr Michał Czyżewicz
tel. +48 48 361 70 24
e-mail: michal.czyzewicz@uthrad.pl

W skład Ośrodka Informatyki i Promocji wchodzą:

Zespół ds. Obsługi Serwerowni, Zespół ds. Eksploatacji i Wdrożeń.

Do zakresu działania Ośrodka Informatyki i Promocji należy:

  1. Kształtowanie i bieżący nadzór oraz aktualizacja planu rozwoju informatyzacji pn. – „Informatyzacja Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu”,
  2. Wyszukiwanie, analiza i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych,
  3. Kontrola legalności oprogramowania, a w szczególności:
    • organizowanie i nadzorowanie audytów wewnętrznych legalności oprogramowania.,
    • organizacja bazy istniejącego oprogramowania i sprzętu komputerowego do właściwego funkcjonowania informatycznego,
    • prowadzenie centralnego rejestru licencji oprogramowania komputerowego,
  4. Ścisła współpraca z Działem Aparatury, Zaopatrzenia i Transportu oraz Sekcją Zamówień Publicznych w zakresie opiniowania merytorycznego zakupów oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  5. Koordynacja działań administratorów IT zajmujących się problematyką informatyki włącznie z siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, zatrudnionych w poszczególnych jednostkach działalności podstawowej i administracyjnej.
  6. Opiniowanie warunków dotyczących likwidacji sprzętu komputerowego.
  7. Opiniowanie projektów informatycznych opracowanych przez administratorów IT zatrudnionych w poszczególnych jednostkach.
  8. Opiniowanie na etapie przygotowania zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia z zakresu informatycznego do wniosku o przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego.
  9. Obsługa kont dostępowych do portalu sprawozdawczego Głównego Urzędu Statystycznego.
  10. Obsługa i zarządzanie stacjami roboczymi Pionów: Rektora, Administracji Kanclerza i Biblioteki Głównej.
  11. Opracowywanie propozycji działań promocyjnych i marketingowych na rok kalendarzowy.
  12. Współpraca z jednostkami działalności podstawowej i administracyjnej, ich kierownikami oraz Pełnomocnikiem Rektora ds. Rekrutacji w zakresie proponowanej oferty dydaktycznej, ustalania strategii promocyjnej i marketingowej jednostek organizacyjnych.
  13. Opracowywanie i ostateczne przygotowywanie do druku materiałów promocyjnych oraz zamawianie i dystrybucja gadżetów reklamowych na potrzeby Uczelni.
  14. Organizowanie „Dni Otwartych” na UTH Rad. oraz udział w targach edukacyjnych krajowych i zagranicznych.
  15. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi w zakresie oferty dydaktycznej Uczelni.
  16. Badanie lokalnej opinii publicznej, jej analiza w zakresie opinii kandydatów na studia, studentów oraz absolwentów, a także społeczności regionu.
  17. Przygotowanie i rozwój Systemu Identyfikacji Wizualnej (standaryzacja loga Uczelni i elementów graficznych znaku firmowego UTH Rad.) oraz nadzór nad jego stosowaniem.
  18. Sporządzanie projektu planu rzeczowo-finansowego Ośrodka Informatyki i Promocji na cele informatyzacji, promocji i reklamy Uczelni na rok kalendarzowy.
  19. Współpraca z Biurem Rektora przy organizacji uroczystości ogólnouczelnianych odbywających się w Uczelni.

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Nie
Wróć