Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu

Koła naukowe

Koła Naukowe działające w UTH Radom

 

Numer rejestracyjny

xx / RO

Nazwa organizacji / koła / Opiekun

Numer w poprzednim

rejestrze

Wydział
1/RO SKN “ŚRODOWISKO”, dr hab. inż. Paweł Religa 4/KN WICiT
2/RO SKN “COSMETIX”, dr inż. Emilia Klimaszewska, dr n. farm. Urszula Piotrowska 16/KN WNMiNoZ
3/RO KN “POLIMERY”, dr inż. Janusz Szczerba 22/KN WICiT
4/RO SKN PROJEKTANTÓW “STYL”, Prof. dr hab. Irmina Aksamitowska-Szadkowska 23/KN WICiT
5/RO SKN “POJAZDY I EKSPLOATACJA”, Dr inż. Jacek Filipowicz 30/KN WTEiI
6/RO SKN “ELEKTRYK”, Dr inż. Andrzej Szafraniec 33/KN WTEiI
11/RO SKN RACHUNKOWOŚCI “FAKTURA”, Dr Barbara Fiedoruk 49/KN WEiF
12/RO SKN ADMINISTRATYWISTÓW “SKAUTH”, Ks. dr hab. Sławomir Fundowicz 50/KN WPiA
14/RO SKN “Programming Lab”, Dr Artur Bartoszewski 54/KN WTEiI
17/RO KN “ANGLISTÓW”, Dr Ewa Klęczaj-Siara 59/KN WFP
18/RO SKN “PROMOCJI ZDROWIA”, mgr Sylwester Kuliński 60/KN WFP
19/RO KN “GERMANISTÓW”, Dr Jacek Kowalski 62/KN WFP
20/RO KN “TRAPERZY”, Dr Mirosław Barcicki 63/KN WTEiI
21/RO SKN “DRON-K”, Dr inż. Jarosław Kotliński 64/KN WM
22/RO SKN STUDENTÓW PRAWA “SAPERE AUDE”, dr Tomasz Dąbrowski 65/KN WPiA
23/RO KN “DZIENNIKARZY”, doktorant WNEiP mgr Łukasz Nogaj 70/KN WFP
24/RO SKN “FIZJOTERAPII”, Dr Marian Gawinek 2016 WNMiNoZ
26/RO SKN „FORMA”, mgr Marta Orzechowska-Ochnia, mgr Aleksandra Kwiecień 2018 WSz
27/RO SKN “PRO-BONO”, dr hab. Sławomir Patyra 2017 WPiA
28/RO SKN “POZYTYWNI” dr Maria Gagacka 2019 WFP
29/RO SKN “NOWOTECHBUD” dr inż. Ryszard Orzechowski 2019 WM
30/RO SKN “MEDYCYNA LABORATORYJNA” dr n. med. Anna Szade-Klimasińska 2019 WNMiNoZ
31/RO SKN “ANKONA-R” dr hab. n. med. Tomasz Łazowski 2019 WNMiNoZ
32/RO SKN “QUALITY LAB” dr inż. Małgorzata Zięba 2019 WICiT
33/RO SKN “TURBODOŁADOWANI” dr hab. inż. Krzysztof Górski, dr inż. Tomasz Skrzek 2019 WM
34/RO SKN “KLINIKA PRAWA” adw. dr Mirosław Kopeć 2020 WPiA
35/RO SKN “(NIE)BEZPIECZNI” dr inż. Jan Żarłok 2020 WICiT
36/RO SKN “AUTOMATYK” dr Daniel Pietruszczak 2020 WTEiI

Podstawy prawne

Podstawy prawne funkcjonowania uczelnianych organizacji normuje  ZARZĄDZENIE R-12/2019 Rektora Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu z dnia 16 września 2019 r. w sprawie: trybu rejestracji i zasad finansowania uczelnianych organizacji studenckich oraz uczelnianych organizacji doktorantów Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.

Uczelniane organizacje studenckie oraz organizacje doktorantów, w szczególności koła naukowe, zespoły artystyczne i sportowe itp. podlegają obowiązkowi rejestracji. Organem rejestrującym i prowadzącym rejestr jest Rektor.

Zasady przedstawione w Zarządzeniu R-12/2019 nie dotyczą organizacji działających na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1393 z późn. zm.).

Sprawy administracyjne związane z prowadzeniem rejestru uczelnianych organizacji realizuje Dział Spraw Studenckich.

Organizacja studentów/doktorantów może działać przy jednym wydziale, pod patronatem kilku wydziałów lub mieć charakter organizacji ogólnouczelnianej.

Rejestr uczelnianych organizacji jest jawny. Wyciąg z rejestru, zawierający podstawowe dane o organizacjach jest udostępniony na stronie internetowej Uczelni (https://www.uniwersytetradom.pl). Informacje zawarte są w zakładce “Student”.

Agenda (klub, koło, inna wydzielona forma) zarejestrowanej organizacji może uzyskać odrębną rejestrację w uczelnianym rejestrze organizacji na zasadach określonych w przywołanym zarządzeniu.

Na wniosek studentów dziekan, a w przypadku organizacji zrzeszających studentów (doktorantów) kilku wydziałów – dziekani tych wydziałów w porozumieniu powołują spośród nauczycieli akademickich UTH Radom opiekuna organizacji.

Opiekuna organizacji ogólnouczelnianej powołuje Rektor.

Podstawowe regulacje, wzory obowiązujących wniosków, dotyczących zakładania, rejestrowania i następnie sprawozdawczości organizacji / kół naukowych zawiera:

  • Załącznik nr 2 do zarządzenia: Wniosek o zarejestrowanie uczelnianej organizacji studenckiej / doktorantów POBIERZ
  • Załącznik nr 3 do zarządzenia: Regulamin POBIERZ
  • Załacznik nr 4 do zarządzenia: Sprawozdanie z działalności uczelnianej organizacji studenckiej / doktorantów  POBIERZ

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close